16 Mayıs 2010

Cumartesi

Eskiden Kurtuluş'ta otururken cumartesileri saat 00.00 da son seans hangi film varsa Taksim'de izlemeye giderdim her hafta görevmiş gibi yapardım. Kimselere söz vermezdim sırf bu olayı gerçekleştirmek için...
Cumartesi anlayışım buydu. Çıkışta ise herkes daha çakır keyif halindeyken ben filmi bitirmiş evin yolunu tutardım.

Artık angarya gibi geliyor evden çıkacaksın o kadar yol gideceksin sonra kalkıp geri geleceksin ne için bir film izlemek için...

Cumartesi gecesi evde oturanlar kulübü kursam nasıl olur acaba? Bir mekan kiralayıp ev görüntüsünde dizayn edip; cumartesileri evde olanlar her ne ile uğraşıyorlarsa uğraştıklarını yanına alıp gelse :) orada devam etse... 30 yaş altı kulübe üye olmaz. 18 yaşından küçükler zaten giremez yanlış örneklerle karşılaşırlar bunalıma girebilirler böyle olacaksak neden yaşıyoruz gibi düşünebilirler. Zaten kimselerde gelmez gelecek olsalar evde oturmazlar. Kulüp'te batar bende hayal ettiğimle kalırım.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Gecmis(tren),zamana(Raylar)ne der?Sence:)